Z praktyki apteki

bika_64_tajemniczy pacjent.jpg

Tajemniczy pacjent w aptece

Jedną z najważniejszych płaszczyzn zarządzania zespołem pracowników jest ocena pracy. Ocenianie to długotrwały proces ukazujący zachowanie pracowników w określonych sytuacjach, a także ich stosunek do stawianych przed nimi zadań, przełożonych, firmy i współpracowników. W jaki sposób dokonać oceny pracy pracowników, aby była ona obiektywna i rzetelna?

BIKA_61_45.jpg

Elewacja i okno wystawowe – wizytówka apteki

Elewacja oraz okno wystawowe to kluczowe elementy każdego obiektu handlowego, które powinny przyciągać wzrok, zwracać uwagę, informować o tym, co dana placówka oferuje i jakie sprawy można w niej załatwić. W tym zakresie apteka niczym nie różni się od innych miejsc – jej właścicielowi również powinno zależeć na tym, żeby pacjenci zauważyli obiekt i chwilę pomyśleli o swoich potrzebach zdrowotnych.

BIKA_60_29.jpg

„Boli mnie głowa i nie mogę spać” - profesjonalne doradztwo w aptece

Pacjenci zgłaszają się do apteki z różnymi dolegliwościami. Celem artykułu jest usystematyzowanie wiedzy i próba odpowiedzi na pytanie, jak zachować się w obliczu standardowych przypadków, z którymi zwracają się do nas pacjenci, a także, w jaki sposób z nimi rozmawiać, żeby nasza porada była skuteczna i aby do nas wracali.

Archiwum