Tajemniczy pacjent w aptece

bika_64_tajemniczy pacjent.jpg

Jedną z najważniejszych płaszczyzn zarządzania zespołem pracowników jest ocena pracy. Ocenianie to długotrwały proces ukazujący zachowanie pracowników w określonych sytuacjach, a także ich stosunek do stawianych przed nimi zadań, przełożonych, firmy i współpracowników. W jaki sposób dokonać oceny pracy pracowników, aby była ona obiektywna i rzetelna?

Ocena pracy pracowników to długotrwały i skomplikowany proces. Wpływa na nią wiele czynników, które należy uwzględnić, aby była ona obiektywna oraz wskazywała słabe i mocne strony konkretnego pracownika. Aby była pomocna w zarządzaniu personelem, musi zostać przeprowadzona według ustalonych, znanych wszystkim kryteriów. System ocen powinien:

  • korelować z ogólnymi celami apteki, jej strategią działania;
  • jasno wskazywać konsekwencje uzyskania zarówno pozytywnej, jak i negatywnej oceny;
  • określać cel przeprowadzenia oceny;
  • być zrozumiały dla ocenianych;
  • przewidywać jednakowe zasady oceny wszystkich pracowników.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Drukuj

Zobacz również

Archiwum