
Dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w SORIMEX. Menedżer, psycholog społeczny, praktyk i trener biznesu, współwłaściciel Grupy Trenerskiej Skills Designers oraz dwóch portali branżowych (Polski Portal Psychologii Biznesu, Polski Portal Psychologii Społecznej). Ma dziesięcioletnie doświadczenie we wspieraniu i rozwijaniu struktur sprzedaży.
Artykuły
- Typologie potrzeb zamiast typologii ludzi nr 61/2017
- Pracownik na piątkę: systemowe podejście do oceny pracy farmaceutów nr 62/2017
- Żeby pacjent wrócił nr 63/2017
- 7 najczęstszych błędów sprzedaży impulsowej w aptece nr 65/2017
- Innowacyjna apteka, czyli jak zadbać o pacjenta nr 66/2017
- Rekrutacja nowego pracownika nr 68/2018
- Aby apteka była widoczna nr 76/2019
- Polityka cenowa w aptece nr 77/2019
- Zatrzymać najlepszych, czyli o rynku pracownika w branży farmaceutycznej nr 79/2020
- Rabaty w obrocie aptecznym, czyli o warunkach handlowych z dostawcami nr 80/2020
- Wizerunek apteki w sytuacji zwolnień pracowników nr 81/2020
- Osiem strategii efektywnego działania apteki w czasach pandemii nr 82/2020
- 10 praktyk zwiększających rentowność apteki nr 85/2021