Temat numeru

nr 87/2021

Zarządzanie sytuacyjne w aptece, czyli jak skutecznie dostosować swój styl kierowania do potrzeb zespołu

Czy istnieje jeden, najlepszy styl przywództwa i zarządzania zespołem? Taki, który sprawdzi się w każdej okoliczności i wobec każdej osoby? Zdaje się, że nie. Paul Hersey i Kenneth Blanchard – twórcy koncepcji zarządzania sytuacyjnego – głoszą tezę, że dobry menedżer potrafi elastycznie dostosować sposób zarządzania do każdego pracownika. Przyjrzyjmy się bliżej tej koncepcji i sprawdźmy jej użyteczność...

Czytaj więcej
nr 86/2021

Szczepionka przeciw COVID‑19 – co trzeba o niej wiedzieć?

Szczepionka przeciw COVID-19 – co trzeba o niej wiedzieć?

Szczepionka przeciw COVID-19 to najgorętszy temat ostatnich miesięcy na całym świecie, a zwłaszcza w środowisku medycznym. Niespełna rok temu dowiedzieliśmy się o pierwszym potwierdzonym przypadku zakażenia koronawirusem w kraju, natomiast aktualnie kilkadziesiąt tysięcy osób jest już zaszczepionych. Niemniej do dzisiaj szczepionka budzi wiele wątpliwości i kontrowersji wśród pacjentów. Farmaceuci...

Czytaj więcej
nr 85/2021

10 praktyk zwiększających rentowność apteki

10 praktyk zwiększających rentowność apteki

Ostatnie lata i zmiany, które wielokrotnie w znacznym stopniu diametralnie zmieniały liczne obszary funkcjonowania aptek i całego rynku farmaceutycznego, sprawiły, że efektywne zarządzanie apteką stanowi wielkie wyzwanie.

Czytaj więcej
nr 83/2020

Content marketing, czyli dozwolona forma promocji apteki

Content marketing, czyli dozwolona forma promocji apteki

Radcy prawni i notariusze oraz branże alkoholowa, tytoniowa i farmaceutyczna to zawody i sektory, które nie mogą bezpośrednio promować swoich usług. Mówi się, że jeśli czegoś nie można znaleźć w wyszukiwarce Google, to nie istnieje. Co zatem zrobić, jeżeli prowadzimy biznes w jednej z wykluczających możliwość reklamy dziedzin? Jak wykorzystać content marketing do wzmocnienia wizerunku marki? W jaki...

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 82/2020

Osiem strategii efektywnego działania apteki w czasach pandemii

Osiem strategii efektywnego działania apteki w czasach pandemii

Pandemia koronawirusa wystawiła na próbę wiele aptek. Stała się jednocześnie poligonem do sprawdzenia się w nowych warunkach i radzenia sobie przez cały zespół apteczny w niespotykanych dotąd sytuacjach. Które z dobrych praktyk aptecznych okazały się najskuteczniejsze?

 

 

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 81/2020

Wizerunek apteki w sytuacji zwolnień pracowników

Wizerunek apteki w sytuacji zwolnień pracowników

Pozornie zwolnienie pracownika nie jest spójne z budowaniem wizerunku dobrego pracodawcy. Mimo to odpowiednie przygotowanie i przeprowadzenie procesu wypowiedzenia umowy może w istotny sposób wpłynąć na to, że apteka postrzegana jest jako wiarygodne i pożądane miejsce pracy.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 79/2020

Zatrzymać najlepszych, czyli o rynku pracownika w branży farmaceutycznej

Zatrzymać najlepszych, czyli o rynku pracownika w branży farmaceutycznej

W ciągu ostatnich pięciu lat bezrobocie w Polsce spadło z 9,9% w styczniu 2014 r. do 3,3% odnotowanych we wrześniu 2019 r. (za: Europejski Urząd Statystyczny). To bez wątpienia dobry trend zarówno z punktu widzenia rozwoju naszej gospodarki, jak i indywidualnej jakości życia. Zmiana ta ma jednak swoje konsekwencje dla pracodawców. Coraz większe możliwości zatrudnienia oznaczają wzrost oczekiwań potencjalnych...

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.