Opisy pełnią kluczowe funkcje w sklepie internetowym, odgrywają rolę wirtualnych doradców, przekazują najważniejsze informacje o sprzedawanych produktach, a – odpowiednio zoptymalizowane pod SEO — ściągają odbiorców na stronę.

Opis produktu pod lupą. Jak tworzyć opisy produktów i kategorii w internetowej aptece?

Nie może ich też zabraknąć w internetowych aptekach, które coraz częściej wybierają pacjenci ze względu na bogaty asortyment, cenę lub brak konieczności wychodzenia z domu. Jak tworzyć opisy do e-apteki? O czym należy pamiętać i czego unikać przy tworzeniu farmaceutycznego contentu?

Legalna e-apteka w praktyce

Zainteresowanie zakupami online ciągle rośnie, a konsumenci obecnie dość często decydują się na internetowe transakcje ze względu na atrakcyjną cenę, wygodę oraz dostępność całą dobę. Wpłynęła na to niewątpliwie pandemia koronawirusa i obostrzenia związane z ograniczeniem przemieszczania się oraz funkcjonowania wybranych sektorów gospodarki (rysunek 1).

Teleporady i e-recepty zyskały na popularności i stały się codziennością, a wraz z rozwojem zdalnych rozwiązań, zauważalne wzrosty odnotowała także branża farmaceutyczna oraz internetowe apteki. Dużym zainteresowaniem cieszą się produkty dostępne bez recepty, szczególnie środki przeciwbakteryjne oraz przeciwbólowe, witaminy, suplementy i minerały. Zgodnie z aktualnymi przepisami nie można zrealizować e-recepty podczas internetowych zakupów, a pacjenci w aptece online mogą kupić wyłącznie leki i produkty dostępne bez konieczności jej okazania. Jedyną opcją pozostaje skorzystanie z tzw. funkcji click & collect, czyli zamówienia produktu online, ale z odbiorem w stacjonarnej aptece po okazaniu papierowej lub elektronicznej recepty.

Pozostałe 83% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Nutrition our other brain

Nutrition our other brain

There is a reason why modern science indicates the intestines as the “second brain” of the body.

Czytaj więcej

Surowce recepturowe pochodzenia roślinnego (cz. 1)

Surowce recepturowe pochodzenia roślinnego (cz. 1)

Ludzkość od wieków korzysta z dobrodziejstw płynących ze świata roślin, również w recepturze aptecznej. Pozyskiwane ze świeżych bądź suchych surowców preparaty wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem farmaceutów. Ich unikalne właściwości lecznicze i dobra tolerancja ze strony organizmu człowieka przemawiają za ich dalszym stosowaniem w medycynie.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.